حضور شرکت گازسوزان در 28 اُمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

153 بازدید

شرکت تولیدی صنعتی گازسوزان با برپایی غرفه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران (تهران)، آخرین محصولات و توانمندی های خود را به نمایش می گذارد.

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت گازسوزان، این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه سازی فناورانه» از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برپا می‌گردد.

شرکت تولیدی صنعتی گازسوزان نیز امسال به عنوان شرکت «دانش بنیان نوآور» و پیشتاز در خودکفایی و تولید تجهیزات فناورانه صنعت گاز کشور همچون کنتورهای گاز هوشمند خانگی، کنتورهای جرمی – حرارتی، سیستم های مانیتورینگ و کنترل از راه دور ایستگاه های گاز و…  این فرصت را مغتنم شمرده تا جدیدترین دستاوردها ، نوآوری ها و محصولات خود را در این صنعت در معرض بازدید مدیران، کارشناسان، دست اندرکاران و متخصصان این حوزه قرار دهد و به تبادل نظر با متخصصان این صنعت بپردازد.

این نمایشگاه از 19 تا 22 اردیبهشت از ساعت 7:30 تا 16 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است و  غرفه شرکت گازسوزان نیز در سالن شماره 5 میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *