حضور شرکت گازسوزان در نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن نما ۲۰۲۳»

153 بازدید
همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن نما ۲۰۲۳»، شرکت دانش بنیان گازسوزان به عنوان شرکت پیشرو در تولید محصولات دانش بنیان در حوزه فناوری های نوین صنعت گاز، با برپایی غرفه در این نمایشگاه، به معرفی جدیدترین دستاوردهای خود در این حوزه پرداخته و میزبان متخصصان، فرهیختگان و مدیران محترم صنعت نفت و گاز کشور می باشد.
به گزارش واحد روابط عمومی شرکت تولید صنعتی گازسوزان، این شرکت، محصولات و دستاوردهای جدید خود همچون کنتور های گاز هوشمند خانگی با قابلیت ارسال اطلاعات بر بسترهای ارتباطی مبتنی بر اینترنت اشیا و صدور آنی و آنلاین قبض، کنتور های جرمی- حرارتی  (میکروترمال) و کنتور های گاز  آلتراسونیک صنعتی با دقت بالا در انداره گیری گاز مصرفی را در این نمایشگاه معرفی و در معرض نمایش بازدید کنندگان گرامی قرار داده است.
این شرکت از ۱۰ تا ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۲ طی ساعات بازدید ۱۰ لغایت ۱۸ عصر در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق اصفهان (سالن B) پذیرای بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.
شایان ذکر است، شرکت تولیدی صنعتی گازسوزان بر اساس به آخرین ارزیابی کارگروه شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از دانش بنیان تولیدی نوع ۲ به «دانش بنیان نوآور» ارتقا یافت.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *