تجلیل از مدیرعامل شرکت گازسوزان در جشن سالروز تاسیس شرکت های دانش بنیان و فناور استان اصفهان

243 بازدید

در مراسم جشن سالروز تاسیس شرکت های دانش بنیان و فناور عضو انجمن شرکت های دانش بنیان استان اصفهان، از آقای دکتر ابوالقاسم نوبختی مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی گازسوزان به مناسبت چهل و سومین سالروز تاسیس و خدمات موثر این شرکت در پیشرفت اقتصاد دانش بنیان، با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

به گزارش واحد روابط عمومی، در این مراسم که به همت انجمن شرکت های دانش بنیان استان اصفهان روز شنبه 12 اسفند 1402 در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، از 14 شرکت دانش بنیان استان که سالروز تاسیس آنها در اسفندماه بوده، از جمله شرکت دانش بنیان گازسوزان، تجلیل گردید.

در بخشی از متن تقدیرنامه اهدایی آمده است: «ایفای مسئولیت اجتماعی و تلاش برای ارائه خدمات ارزشمند و توسعه اقتصاد دانش بنیان، فعالیتهای ارزشمندی است که توسط جنابعالی و همکارانتان به نحو شایسته ای به انجام رسیده است. بدینوسیله به مناسبت چهل و سومین سالگرد تاسیس شرکت، شایسته است از زحمات بی شائبه و موثری که در امر خدمت رسانی به پیشرفت اقتصاد دانش بنیان داشته اید، تقدیر و تشکر نماییم.»

دکتر ابوالقاسم نوبختی مدیرعامل شرکت گازسوزان در این مراسم نیز در سخنانی اظهار داشتند: گازسوزان چهل و سومین سال تاسیس خود را سپری می کند که این شرکت در حال حاظر با اشتغال مستقیم بیش از 1000 نفر، سبد کالای متنوعی از محصولات را تولید می کند و بسیاری از نیازهای شرکت ملی گاز و اقلام گازرسانی مورد نیاز صنعت گاز کشور در این شرکت طراحی، تولید و تامین می گردد.

ایشان به دو محصول دانش بنیان این شرکت در حوزه کنتورهای گاز خانگی و صنعتی اشاره کردند و اظهار داشتند: این شرکت جهت اندازه گیری دقیق و استاندارد میزان مترمکعب گاز مصرفی که در آن دما و فشار نیز لحاظ شود، برای اولین بار در خاورمیانه کنتورهای جرمی حرارتی هوشمند را طراحی و تولید نموده است.

دکتر نوبختی ادامه دادند: در زمینه مصارف صنعتی نیز این شرکت برای اولین بار در کشور کنتورهای گاز آلتراسونیک صنعتی با دقت بالا را طراحی و تولید نمود که این محصول نیز در صنایع بزرگ همچون پالایشگاه ها، نیروگاه ها و صنایع فولادی مورد استفاده قرار می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *