افتتاح ایستگاه تقلیل فشار گاز ساخته شده توسط شرکت گازسوزان با حضور استاندار اصفهان در شهرستان تیران و کرون

151 بازدید

با حضور استاندار محترم اصفهان، ایستگاه تقلیل فشار گاز 50 هزار مترمکعبی ساخته شده توسط شرکت تولیدی صنعتی گازسوزان (CGS 50000 SCMH)، همزمان با دهه فجر در روستای مبارکه شهرستان تیران و کرون افتتاح گردید.

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت گازسوزان، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار محترم اصفهان، دکتر علی محمدی کیا فرماندار شهرستان تیران و کرون و مهندس ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان؛ ایستگاه تقلیل فشار گاز ۵۰ هزار متر مکعبی ساخته شده توسط شرکت تولیدی صنعتی گازسوزان در شهرستان تیران و کرون؛ به منظور گازرسانی به صنایع، واحد‌های گلخانه‌ای، دام و طیور و مناطق مسکونی ۱۷ روستای واقع در بخش مرکزی و کرون در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع افتتاح گردید.

دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، دوشنبه شانزدهم بهمن ماه، در ایام الله دهه فجر و در سفر به شهرستان تیران و کرون گفت: بالغ بر ۴۸ پروژه آماده افتتاح در این شهرستان وجود داشت که به یمن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این طرح‌های عمرانی و خدماتی به بهره‌برداری رسیدند.

استاندار اصفهان اظهار داشتند: خدمت‌رسانی های عظیمی در سطح کشور در حوزه تأمین انرژی و گازرسانی در حال انجام است.

وی افزود: در حوزه گازرسانی در شهرستان تیران و کرون بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد و نگرانی‌هایی که در سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان بابت افت فشار گاز در منطقه بود، با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها برطرف خواهد شد.

دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: در سایر حوزه‌ها نیز تلاش شده تا به نحو شایسته ای به مردم خوب مان در سراسر استان خدمت رسانی شود و در ایام الله دهه فجر سال‌جاری ۷۶۸ پروژه در استان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: همدلی و همبستگی میان مردم و مسئولان منجر به خدمت‌رسانی بهتر و شایسته تر می‌شود از این رو رهبر معظم انقلاب نیز بر حکمرانی مردمی تأکید دارند.

گفتنی است، کلیه مراحل طراحی، ساخت و تولید ایستگاه تقلیل فشار گاز 50 هزار متر مکعبی مذکور توسط شرکت تولیدی صنعتی گازسوزان به عنوان یکی از بزرگترین پیمانکاران شرکت ملی گاز و دارنده رتبه 1 ایستگاه سازی از شرکت ملی گاز ایران انجام گردیده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *